Warning: Declaration of BootstrapNavMenuWalker::start_lvl(&$output, $depth) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_lvl(&$output, $depth = 0, $args = Array) in /web/mc86586/precisionrendezveny.hu/wp-content/themes/precision/functions.php on line 0
Szertartásvezetés | Precision Rendezvény

Kedves Jegyespár!

Szeretettel köszöntelek Benneteket oldalamon. Szeretném, ha pár mondatban megismernétek engem és a szertartásvezetéssel kapcsolatos gondolataimat.

Pölös Petra vagyok, a Precision rendezvény alapítója. A szertartásvezetés sokak számára még ismeretlen fogalom lehet, ám az utóbbi időben egyre inkább kezd elterjedni a házasulandó párok körében. Ennek egyik legfőbb oka az, hogy a kinti helyszíneken történő házasságkötés nem minden esetben engedélyezett. Gyakori probléma, hogy az ifjú pár egy különleges, számára kedves helyen szeretné kimondani a boldogító igent, de erre az adott hivatal nem ad engedélyt. Jelenleg Magyarországon a külső helyszínen történő házasságkötést minden jegyző saját hatáskörében engedélyezheti. Egy adott kerületben csak a területileg illetékes anyakönyvvezető járhat el. Ahol a jegyző nem engedélyezte a külső házasságkötést, ott nincs lehetőség anyakönyvvezető általi külső szertartásra.

Ilyenkor jelenthet áthidaló megoldást egy szertartásvezető. Ő ugyanis az ország bármely pontján, és bármilyen helyszínen celebrálhatja az esküvőt, a pár kívánságának megfelelően. Ezt megelőzően azonban a házasulandóknak 2 tanú jelenlétében meg kell jelenniük a területileg illetékes anyakönyvezető előtt, és az itt megkapott hivatalos házassági anyakönyvi kivonattal jelezhetik csak szándékukat a szertartásvezetőnél. Ezt követően már semmilyen törvényes akadálya nincs az egyedi szertartások megrendezésének.

Amennyiben Ti is egyedi, felejthetetlen esküvőre vágytok, keressetek bizalommal!

Szertartásvezetés

Az esküvői szertartás menete:

  1. Személyes találkozó, ahol minden részletet és időpontot egyeztetünk.
  2. Második alkalommal átbeszéljük az általatok kért szolgáltatások árait és megírjuk a szerződést.
  3. Email-ben megkapjátok a Ti szertartásotokra írt egyedi szöveget.
  4. A nagy nap előtt még egyszer egyeztetünk minden részletet.
  5. Az esküvő napján én és a szolgáltatóim min. 2 órával a kezdés előtt érkezünk a polgári szertartás helyszínére.

Amiket még nyújtani tudok Nektek…

  • kétnyelvű szertartásvezetés
  • boldogság kapu
  • gyűrűpárna
  • homoköntő szett
  • gyertyakészlet
  • énekes
  • versmondó
  • galambröptetés
  • pillangóröptetés
  • templomi-polgári szertartás dekorációja
  • és bármilyen egyedi elképzelés… 🙂

A szertartás egyik legfontosabb kelléke, a hangosítás. Fontosnak tartjuk, hogy a nagyszülők, dédszülők és a hátsó sorban lévő  jó barátok is tisztán hallják minden egyes percét a szertartásnak.

Ezért választottam magam mellé két olyan profi hangtechnikust, akiknek munkájában maximálisan megbízok.

Kauczki Tonuzóba és Gémes István

Cocktail Band       https://www.facebook.com/Cocktail-Band-878032318935362/?fref=ts